Ontbijt: toast met vijgen en noten

DSC_0947
Heeeerlijk ontbijt: toast met notenpasta/honing, vijgen en geroosterde noten.
Een recept heb je hier eigenlijk niet voor nodig, het is heel erg simpel.
Het is niet zoveel werk als het lijkt. Ik rooster mijn brood terwijl ik in de douche ga, wanneer ik mij aankleed, liggen de nootjes in de pan te roosteren, en dan ga ik aan tafel zitten en beleg ik mijn toasts.

Nodig:

  • bruin brood
  • gemengde noten (ik koop in delhaize een zakje van 50 gram voor 99 cent, daar kan ik 2-3 keer mee ontbijten)
  • verse vijgen (ik gebruik eentje voor één ontbijt)
  • notenpasta of honing (ik heb al gezoete notenpasta van Adinda, die kan je in de meeste bio/natuurwinkels kopen)
  • optioneel: dadels en/of rozijnen
Leave a Reply

